به سایت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خوش آمدید. ...  سال 1398 : رونق تولید 
 
 
                 
 
پيوندها
سايت مقام معظم رهبري
سايت رئيس جمهور
مجلس شورای اسلامی
قوه قضاييه
آلبوم تصاوير
اوقات شرعي
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 7839680
تعداد بازديد کنندگان سايت: 68623931 تعداد بازديد زيرپورتال: 12845755 اين زيرپورتال امروز: 3123 سایت در امروز: 21103 اين صفحه امروز: 1885
اخبار اختصاصی مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری

رئيس مركز ارتباطات مردمي در نشست خبري:

بيش از 11 هزار كارتابل براي پاسخگويي مديران نسبت به نامه هاي مردمي در سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت وجود دارد

شناسه خبر: 69f19e-1392/4/18 سه شنبه ساعت16:41
 


به گزارش روابط عمومي مركز ارتباطات مردمي نهاد رياست جمهوري عادل محمديان در نشست خبري با اصحاب رسانه ابتدا توضيحاتي در خصوص نحوه عملكرد سامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت (سامد) به عنوان دست آوردي زرين در دولت عدالت محور بيان داشت.وي در سخنان خود به سامانه نظارتي6133 كه بر مراحل مختلف اين سامانه جهت پاسخگويي و ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم نظارت مي كند نيز اشاراتي چند داشتند.


رئيس مركز ارتباطات مردمي در ادامه سخنان خود افزود: امروز در مجموع اقدامات دولت  نهم و دهم بالغ بر 38 ميليون ركورد ارتباط مردمي شامل پيام، ايميل، نامه مكتوب و حضوري در سفرهاي استاني و تماس با شماره 111 كه سامانه ارتباط مردم با دولت است، ثبت شده است.
محمديان  با تاكيد بر اينكه براي رسيدگي به نظرات، شكايات و ايده‌هاي مردم بايد مرجعي متقن و مربوط به حاكميت ايجاد مي‌شد تا مردم بتوانند حرف خود را بزنند، ادامه داد: با روي كار آمدن دولت نهم و دهم و رويكردي كه در حوزه ارتباطات مردمي ايجاد شد، رئيس جمهور اين موضوع را تثبيت كرده و از اين رو اين رويكرد توسعه يافت.
رئيس مركز ارتباطات مردمي نهاد رياست جمهوري تصريح كرد: ما با اين تثبيت همه ميراث گذشتگان و اقدامات اين دو دولت را  در حوزه ارتباطات مردمي براي آيندگان باقي گذاشتيم تا دولت‌هاي بعدي بدانند كه كار خود را از صفر آغاز نمي‌‌كنند.
عادل محمديان گفت:‌در حال حاضر 11 هزار و 640 كارتابل براي مديران وجود دارد كه اگر نامه‌اي مكتوب و ايميلي رسيد در اين سامانه ثبت مي‌شود و براي پاسخگويي كه به بالاترين سطح مديريت اين استان ارجاع داده خواهد شد.
وي با بيان اينكه ما به طور متوسط 5 هزار و 500 تماس به صورت روزانه در اين شبكه در سراسر كشور داشته افزود:مجموعا در اين شبكه 450 نفر پاسخگو وجود دارد كه بايد بحث تكريم را اولويت دهند، كه همه  اين مكالمات ضبط مي‌شود و در صورت نداشتن طبقه‌بندي محرمانه مي‌توان آن را به مدير مربوطه ارجاع داد.
محمديان در ادامه با اشاره به اينكه ادامه ارتباطات مردمي با مديران و دستگاه‌هاي دولتي يكي از اهداف مهم راه‌اندازي مركز ارتباطات مردمي است، گفت: بر اساس مصوبه اخير كه در شوراي عالي اداري كشوربراي مديران  تصويب شده است، بايد مديران  به غير از مسائل جاري ، يك روزبه بررسي مشكلات مردم به صورت فردي اختصاص يابد.
رئيس مركز ارتباطات نهاد رياست جمهوري در ادامه با اشاره به اهداف مصوبه درباره بهبود ارتباطات مردم و دولت گفت: افزايش مشاركت مردم و نظارت همگاني بر دولت، اولين هدفي است كه از اين مصوبه دنبال مي‌شود.
محمديان گفت: مردم معتمد دولت هستند و بايد رضايت مردم از طريق ارتقاي كيفيت پاسخگويي سازمان‌ها، تامين شود. همانطور كه عرض كردم كيفيت جوابگويي‌ها و پاسخگويي‌ها براي ما ملاك است و مسئولين ما نبايد به اين عادت كنند كه دائم جواب خير بگويند. بايد فرهنگ مردم‌مداري توسط مديران ما افزايش يابد.
ايشان در ادامه تصريح كرد: زماني كه ما اين نامه‌ها را بررسي كرديم متوجه شديم كه مردم حوزه‌‌هاي خاصي را مد نظر دارند  و اكثر گرفتاري هاي مردم در 5 حوزه معيشت،اشتغال ،تسهيلات بانكي ،مسكن و درمان است.
رئيس مركز ارتباطات مردمي نهاد رياست جمهوري ادامه داد: خوشبختانه امروز بحث ارتباطات مردمي و رسيدگي به آنها به بهترين شكل ممكن و به روزآمدترين فناوري مجهز شده است.
محمديان درباره ضرورت اطلاع‌رساني درباره بحث سامانه سامد گفت: ما به دنبال اين هستيم تا با اطلاع‌رساني گسترده مردم را از توانمندي‌هاي اين سيستم آگاه كرده و بتوانيم به مردم خدمات لازم را ارائه دهيم.
شناسه خبر: 69f19e-
آرشیو اخبار اختصاصی
نسخه قابل چاپ