به سایت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خوش آمدید. ...  سال 1396 : اقتصاد مقاومتی ؛تولید و اشتغال 
 
 
                 
 
پيوندها
سايت مقام معظم رهبري
سايت رئيس جمهور
مجلس شورای اسلامی
قوه قضاييه
آلبوم تصاوير
اوقات شرعي
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 5819425
تعداد بازديد کنندگان سايت: 48508846 تعداد بازديد زيرپورتال: 9620588 اين زيرپورتال امروز: 1403 سایت در امروز: 17223 اين صفحه امروز: 1018
اخبار اختصاصی مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری

معاون کل نهاد ریاست جمهوری : سامانه 111 ابزاری نوین برای افزایش ارتباط مردم با ریاست جمهوری

مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه 111 یکی از اقداماتی است که با هدف افزایش ارتباط مردم با ریاست جمهوری راه اندازی شده است.

شناسه خبر: 6b2fe8-1395/7/8 پنجشنبه ساعت22:52
مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانه 111 یکی از اقداماتی است که با هدف افزایش ارتباط مردم با ریاست جمهوری راه اندازی شده است. وی افزود: به وسیله سامانه 111 ارتباطات مردمی با تسهیل بیشتری انجام می شود و مردم می توانند به صورت تلفنی مشکلات و نظرات خود را با ریاست جمهوری در میان بگذارند. معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد: برخی از مشکلات و معضلات مردم که اضطراری است به سرعت رسیدگی و باقی مانده نظرات و مشکلات در یک فرصت مناسب بررسی و پیگیری می‌شود. بانک، نوع فعالیت مرکز ارتباطات مردمی را بسیار تخصصی برشمرد و با بیان اینکه کار علمی، شاخص و با کیفیت مناسب از ویژگی های ستاد سامد است، خاطرنشان کرد: عزیزانی که در این فضا در حال انجام وظیفه هستند باید با مباحث جامعه شناسی، روانشناسی و کار علمی آشنا باشند تا کار قدرتمندی صورت پذیرد. معاون سرپرست کل نهاد ریاست جمهوری نقطه قوت سامانه 111 را استفاده از تجهیزات و نرم افزار بروز در جهت پاسخگویی بهتر به مردم عنوان کرد و گفت این امر سبب شده تا آمار و اطلاعات به صورت دقیق و شفاف باشد.
عکسهای مرتبط
شناسه خبر: 6b2fe8-
آرشیو اخبار اختصاصی
نسخه قابل چاپ