به سایت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری خوش آمدید. ...  سال 1396 : اقتصاد مقاومتی ؛تولید و اشتغال 
 
 
                 
 
پيوندها
سايت مقام معظم رهبري
سايت رئيس جمهور
مجلس شورای اسلامی
قوه قضاييه
آلبوم تصاوير
اوقات شرعي
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
بازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 5805174
تعداد بازديد کنندگان سايت: 48359346 تعداد بازديد زيرپورتال: 9600352 اين زيرپورتال امروز: 211 سایت در امروز: 838 اين صفحه امروز: 97
اخبار اختصاصی مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری

معاون اجرایی رییس جمهور در مراسم افتتاح سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی استان مرکزی:همه نظرات و درخواستهای مردمی رسیده به سامانه سامد بدون استثنا مورد رسیدگی قرار می گیرند

با حضور دکتر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری، سامانه 111 مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان مرکزی افتتاح شد. شریعتمداری قبل از افتتاح سامانه 111 با حضور در مقابل یادمان شهدای استان مرکزی با قرائت فاتحه به مقام عالی شهدای استان ادای احترام کرد.

شناسه خبر: 016ee9-1395/8/2 يكشنبه ساعت13:19


در مراسم افتتاح سامانه سامد استان مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار، اسماعیل سماوی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، جمعی فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

دکتر محمدشریعتمداری در این مراسم تصریح کرد: راه اندازی سامانه سامد، از ویژگی های خاص سفرهای کاروان تدبیر و امید به استانهاست که پیش از این سابقه نداشته و این نوآوری در خدمت، موجب ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم و افزایش دقت تصمیم گیریهای مدیران
دولتی شده است.

وی با اشاره به آغاز روند اجرایی سفرهای کاروان تدبیر و امید به استانها از دو ماه پیش ازانجام هر سفر گفت: قبل از سفر رییس محترم جمهوری به هر استان بررسی های مفصلی برای اولویت بندی و مساله شناسی توسعه هر استان با نظرسنجی از مردم و نخبگان آن استان
انجام می شود.

معاون اجرایی رییس جمهوری اظهار داشت: علاوه بر انجام نظرسنجی از عموم مردم، جلساتی نیز با نخبگان، اساتید دانشگاه و صاحبنظران هر استان به منظور شناسایی مسائل و نیازهای توسعه راهبردی استانها برگزار شده و گزارش راهبردی مساله شناسی توسعه استان، به
عنوان چراغ راه دولت برای تصمیم گیری، خدمت ریاست محترم جمهوری ارائه می شود.

معاون اجرایی رییس جمهوری ضمن تشکر از همکاران مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برای تلاش شبانه روزی در رسیدگی به درخواستهای مردمی ادامه داد: پیش از این اخذ نظرات مردم با روش سنتی جمع آوری نامه انجام می شد، که در این دولت تلاش شده است روشی عزتمندانه و محترمانه تر برای دریافت نظرات و درخواستهای مردمی طراحی و اجرا شود. براساس تجربه سفرهای قبل، تماس با سامانه سامد از سوی مردم بسیار خوب مورد استقبال قرار گرفته است.

دکترشریعتمداری با اشاره به فعالیت شبانه روزی 1400 نفر در سامانه سامد، گفت: مردم اطمینان داشته باشند که همه پیامها، درخواستها و نظرات انعکاس یافته آنان در این سامانه، مورد رسیدگی و پیگیری قرار می گیرد.

معاون اجرایی رییس جمهوری پس از سخنرانی افتتاحیه، از غرفه های ارگانهای مستقر بازدید و درجریان روند رسیدگی به درخواستهای هموطنان قرار گرفت.دکتر شریعتمداری همچنین به تماس تلفنی یکی از شهروندان استان مرکزی پاسخ داده و دستورات لازم برای رسیدگی به مشکل ایشان را صادرنمود.

مهندس محمودزمانی قمی استاندار استان مرکزی نیز در این مراسم و پیش از سخنان معاون اجرایی رییس جمهوری اظهار داشت: فلسفه تشکیل این سامانه در سفرهای کاروان تدبیر و امید به استانها، تکریم انسانهای شریفی است که قصد دارند، پیشنهادات، نظرات و درخواستهای
خود را با ریاست محترم جمهوری در میان بگذارند. این سامانه نظرات مردم را با شیوه ای عزتمندانه و با احترام اخذ کرده و پس از بررسی و جمع بندی خدمت ریاست محترم جمهوری ارائه می کند.

شناسه خبر: 016ee9-
آرشیو اخبار اختصاصی
نسخه قابل چاپ